MasterCard - hyppigt stillede spørgsmål

  1. Hvorfor bruge mit MasterCard til at foretage en indbetaling?
  2. Hvorfor bliver kreditkorttransaktioner afvist?
  3. Hvordan indbetaler jeg til min konto med MasterCard?
  4. Er der nogle gebyrer forbundet med MasterCard?
  5. Hvor lang tid tager det før penge jeg har overført til min konto er tilgængelige?
  6. Kan jeg udbetale til MasterCard?
  7. Er det sikkert at bruge MasterCard?
  8. Accepterer i betalingskort?

1. Hvorfor bruge mit MasterCard til at foretage en indbetaling?

MasterCard accepteres af mere end 24 millioner sælgere og er den mest anvendte kortbetalingsmetode. Med MasterCard SecureCode vil du blive beskyttet mod uautoriseret brug af dit kort.

2. Hvorfor bliver kreditkorttransaktioner afvist?

De mest almindelige årsager er:

  1. Du har overskredet din kreditgrænse.
  2. Du har indsendt ufuldstændige eller forkerte oplysninger. Navnet, adressen og / eller telefonnummeret, du indtaster, skal stemme overens med de oplysninger, som kreditkortselskabet har i sine optegnelser.
  3. Du indtastede ikke det korrekte CVV2-sikkerhedsnummer (den trecifrede kode på bagsiden af dit kreditkort).
  4. Den angivne udløbsdato var forkert.
  5. Din bank, der har udstedt dit kreditkort, godkender ikke transaktioner med internetspil. Hvis dette er tilfældet, så forsøg venligst med et andet kreditkort eller vælg en anden indbetalingsmulighed.

3. Hvordan indbetaler jeg til min konto med MasterCard?

Følg nedenstående trin for at indbetale til din konto med et MasterCard:

  1. Log ind på din konto.
  2. Gå til "Kasse"-fanen og vælg "Indbetal".
  3. Du vil nu se MasterCard-ikonet. Vælg denne indbetalingsmetode ved at klikke på ikonet.
  4. Indtast eller vælg beløbet du vil indbetale og bonuskoden (hvis du har en) og klik på "Indbetal".
    • Den adresse, du indtastede, stemmer overens med faktureringsadressen på dit kredit- / betalingskortudtog, ellers afvises den for ikke-bekræftelse af adressen
    • Oplysninger relateret til dit kort, såsom kreditkortnummer, CVV2-nummer og udløbsdato, indtastes korrekt
  5. Det næste skærmbillede vil vise dig om din kreditkorttransaktion blev gennemført eller mislykkedes
  6. Hvis transaktionen mislykkes vil du se en fejlmeddelelse med årsagen til den mislykkede transaktion
  7. Hvis transaktionen gennemføres vil du se en besked med "Kreditkortkøb gennemført" og et unikt transaktions-ID, som du skal gemme på et sikkert sted
  8. Luk vinduet og vend tilbage til lobbyen. Opdateringen af din kontosaldo bør ikke tage mere end et par minutter. Hvis din saldo ikke er opdateret efter to minutter, skal du muligvis logge ud og tilbage på din konto.

4. Er der nogle gebyrer forbundet med MasterCard?

Nej. I sjældne tilfælde kan kreditkortselskaber muligvis opkræve kontant forskudsgebyrer, der vises på dit kreditkortudtog.

5. Hvor lang tid tager det før penge jeg har overført til min konto er tilgængelige?

Overførslen til din konto sker i løbet af få minutter.

6. Kan jeg udbetale til MasterCard?

Denne udbetalingsmulighed er i øjeblikket kun tilgængelig i nogle lande. Tjek din kasse og se om den tilbydes som en udbetalingsmetode for din konto. Du kan kun udbetale til dit MasterCard, hvis du har foretaget en vellykket indbetaling inden for de sidste 6 måneder med MasterCard Secure Code. I nogle tilfælde, når du udbetaler, kan vi efter eget skøn vælge at betale en del af eller alle dine udbetalinger ved at tilbageføre eventuelle tidligere transaktioner foretaget på dit kreditkort.

7. Er det sikkert at bruge MasterCard?

Alle kassetransaktioner behandles i overensstemmelse med PCI-overholdelsesstandarder (Payment Card Industry) for datasikkerhed ved hjælp af en 128-bit-kryptering, der sikrer sikkerheden i de transmitterede data. Denne avancerede beskyttelse er den samme teknologi, der bruges af større banker og finansielle institutioner over hele verden.

8. Accepterer i betalingskort?

Ja. Vi accepterer MasterCard-betalingskort, der har et trecifret CVV2-sikkerhedsnummer trykt på bagsiden af kortet.