Spilleproblemer

Hvis du oplever tekniske problemer med et spil, så se venligst de nedenstående standard tekniske løsninger, der kan løse de fleste spillerelaterede problemer.

Bemærk at du er nødt til at have prøvet de nedenstående løsninger, før vores Kundeservice-team kan hjælpe dig yderligere.

Hvis problemer stadig eksisterer efter at have prøvet de nedenstående løsninger, så tag venligst et screenshot og send det til os, sammen med en uddybning af problemet. Du skal også bekræfte at du har forsøgt vores standard tekniske løsninger.

 

Spillet sidder fast, eller en fejlmeddelse er dukket op

Hvis du har spillet et spil og dette ikke længere virker som før, så følg venligst de nedenstående trin:

  • Log ud af din konto og log så ind igen
  • Prøv at spille spillet på en anden enhed (f.eks. din bærbare eller hjemmecomputer, eller din telefon)
  • Prøv en incognito browser eller en anden browser på din enhed
  • Hvis du benytter din telefon, så prøv at spille spillet via vores mobil-app eller en mobil browser (den du normalt ikke plejer at bruge)
  • Slet app'en og geninstallér den
  • Tøm din cache og cookies Trin for at tømme din cache og cookies kan variere alt efter hvilken browser du bruger, og kan let findes online. Alternativt, kan du også vælge fra den følgende liste over almindelige browsere:

Chrome, Firefox, Edge, Safari
Bemærk venligst at selvom vi gør vores bedste for give gode links til eksterne kilder, så tager vi ikke ansvar for eksternt indhold.

Ufuldstændige eller ufærdige spil

  • Hvis du satser penge på en spilleautomat ("Spilleautomat session") og afslutter din spilleautomat session midt i et spil og spillet ikke genoptages inden for 30 dage fra sidste spildato, forbeholder vi os retten til annullere den pågældende spilleautomat session og refundere indsatsen, der er tilbage i spillet, til din konto.
  • Hvis du satser penge på et flertrins spil ("flertrins session") og afslutter din flertrins session midt i et spil og spillet ikke genoptages inden for 30 dage fra sidste spildato, forbeholder vi os retten til annullere den pågældende flertrins session. For at undgå enhver tvivl, vil du ikke være berettiget til en tilbagebetaling af det kontante væddemål placeret på flertrins spil. Med henblik på denne paragraf [indsæt venligst] betyder et "flertrins spil", et spil hvor en spiller skal placere mere end et væddemål på spillet eller skal udføre mere end én handling i løbet af spillet. Disse spil inkluderer, men er ikke begrænset til, Blackjack, Videopoker, Poker, Texas Hold'em og Craps.

 

Spiller starter ikke 

Hvis et spil ikke starter på din enhed, så er det sandsynligt at du ikke har installeret Flash Player på din enhed. Eftersom at Flash Player er nødvendig for at animationen virker i vores spil, så følg venligst nedenstående trin for at sikre at Flash er downloadet og tilsluttet.

Instrukser om hvordan du tilslutter Flash kan variere ud fra hvilken browser, du benytter og kan let findes online. Du kan dog også vælge din browser fra den følgende liste over populære browsere:

Chrome, Firefox, Edge, Safari
Bemærk venligst at selvom vi gør vores bedste for give gode links til eksterne kilder, så tager vi ikke ansvar for eksternt indhold.

 

Seneste opdatering: 01-06-2020