Hvorfor skal jeg bekræfte min konto?

For at overholde reglerne for online gaming og den danske lovgivning, er vi forpligtet til at bekræfte vores kunders alder og identitet. Denne proces kaldes Kend din kunde (KDK).

For at udføre bekræftelsesprocessen på din konto, skal du gøre følgende:

1. Fuldføre bekræftelse af CPR-nummer og NemID på din konto, dette kan udføres uafhængigt af hinanden inden for 30 dage efter registrering.

2. Et ID-bevis og/eller adresse-bevis er nødvendigt, hvis der er en uoverensstemmelse i ovenstående information.

3. Hvis bekræftelsesprocessen ikke afsluttes inden for 30 dage efter registrering, vil kontoen lukkes. Indskud som ikke har været i spil, vil blive sendt retur til dig. En eventuel bonus og penge som har været i spil, inkl. gevinster vil blive tilbageholdt.

For at fuldføre CPR-verificeringen på din konto, skal følgende oplysninger bekræftes:

  • Dit fornavn og efternavn
  • Din fødselsdato
  • Dit CPR-nummer
  • Din fulde adresse

Dine NemID-oplysninger vil blive anmodet om når du logger ind på din konto og et login-vindue vises, hvor du skal indtaste dit brugernavn og din adgangskode.

Så let er det! Så snart verificeringen af CPR og NemID er afsluttet, er kontoen fuldt ud bekræftet, hvilket betyder, at du vil være i stand til at få udbetalt gevinster. Du kan muligvis blive bedt om at sende yderligere dokumenter i fremtiden, i det tilfælde vi foretager rutinemæssig kontrol af konti.