Har du spørgsmål? Vi kan besvare nogle af de store spørgsmål her.
Hvorfor skal jeg dele mine personlige data, når jeg registrerer mig?
Dette er en nødvendig betingelse for at kunne drage fordel af alt, hvad vi har at tilbyde dig på bwin. Vi har brug for dit fornavn, efternavn og adresse for at kontakte dig, din fødselsdato tillader os at bekræfte, at du har den lovlige alder til at registrere dig hos os og din e-mail bruges til kontakt, hvis du har brug for hjælp.
Hvorfor skal jeg bekræfte mit CPR-nummer og NemID?
Bekræftelse af identitet og alder er nødvendig i henhold til dansk lovgivning, da vi er juridisk forpligtet til at klart identificere alle vores kunder og deres respektive aldre. Denne proces udføres ved at verificere dit CPR-nummer og NemID.
Er der en tidsplan for denne proces?
Processen, kendt som Kend din kunde (KDK), følger denne plan:
1. Fuldfør bekræftelsen af dit CPR og NemID inden for 30 dage efter registrering.
2. Hvis der er en uoverensstemmelse i oplysningerne, behøver vi en kopi af dit ID-dokument, sygesikringskort eller bevis på adresse, stadig inden for 30 dage.
3. Bekræftelsen af dine dokumenter tager op til 24 timer.
4. Så snart bekræftelsen af din konto er afsluttet, har du fuld adgang til kontoen og kan få udbetalt dine gevinster.
Hvad kan jeg bruge som ID?
Vi accepterer ethvert offentligt udstedt ID-kort, som klart skal angive dit fornavn, efternavn, fødselsdato, CPR-nummer og have et foto af dig.
Hvorfor blev mit ID ikke accepteret?
Dit ID blev ikke accepteret, fordi det klart skal vise dit fornavn, efternavn, fødselsdato, CPR-nummer og et foto af dig, og dit ID var ikke klart nok. Hvis det er et ID eller et kørekort, skal du sende både forsiden og bagsiden.
Kan mit CPR-nummer ændres?
Nej. Det er ikke muligt at ændre CPR-nummeret på din konto efter din registrering er fuldført. Derfor skal du sikre, at dine oplysninger er 100% korrekt, hvilket vil hjælpe med bekræftelsen af din konto.
Er det sikkert at uploade mine personlige dokumenter?
Vi garanterer, at dine dokumenter er sikre, når de forlader din computer ved hjælp af 'SSL'-teknologi. Således kan du være sikker på, at dine dokumenter ikke kan opfanges, når de indsendes via Internettet.
Hvordan beskyttes mine dokumenter, når de er blevet sendt til jer?
Dine dokumenter gemmes i et stærkt beskyttet datacenter, der er udstyret med adskillige niveauer af sikkerhedskontrol, der beskytter dine oplysninger mod uautoriseret adgang.
Hvem har adgang til mine dokumenter?
Kun ansatte, der arbejder med at verificere dine dokumenter, har adgang til disse data.
Jeg har ikke en scanner til at scanne mine dokumenter - hvad kan jeg gøre?
Det er let, du kan bruge et digitalt kamera, din telefon eller et webcam til at tage et billede af dine dokumenter. Husk at sørge for at de er tydelige.