MasterCard - hyppigt stillede spørgsmål

  1. Hvilke kredit-/betalingskort accepterer I?
  2. Hvorfor bliver kreditkorttransaktioner afvist?
  3. Hvordan laver jeg indskud til min konto med MasterCard?
  4. Er der gebyrer forbundet med MasterCard?
  5. Hvor lang tid tager det før beløbet krediteres min konto?
  6. Kan jeg lave udbetalinger til MasterCard?
  7. Er det sikkert at bruge MasterCard?
  8. Accepterer I betalingskort?

1. Hvilke kredit-/betalingskort accepterer I?

MasterCard accepteres af mere end 24 millioner forhandlere og er den mest anvendte kortbetalingsmetode. Med MasterCard SecureCode er du beskyttet mod uautoriseret brug af dit kort.

2. Hvorfor bliver kreditkorttransaktioner afvist?

De mest almindelige årsager er:

  1. Du har overskredet din kreditgrænse.
  2. Du har indsendt ufuldstændige eller forkerte oplysninger. Dit navn, adresse og/eller telefonnummer skal svare til oplysningerne i kreditkortudstederens system.
  3. Du indtastede det forkerte CVC-sikkerhedsnummer (de tre cifre på bagsiden af dit kreditkort)
  4. Den indtastede udløbsdato er forkert.
  5. Din kortudstedende bank tillader ikke overførsler til/fra online spilleselskaber. Hvis det er tilfældet, kan du prøve et andet kreditkort eller vælge en anden indskudsmulighed.

3. Hvordan laver jeg indskud til min konto med MasterCard?

Følg nedenstående trin for at lave indskud til din konto med et MasterCard:

  1. Log ind på din konto.
  2. Gå til "Cashier" og vælg "Indskyd".
  3. Du vil nu se MasterCard-logoet. Klik på ikonet for at vælge denne indskudsmulighed.
  4. Indtast eller vælg dit indskudsbeløb og bonuskode (hvis du har en) og klik på "Indskyd".
    • Den indtastede adresse skal svare til fakturaadressen på dit kredit-/betalingskort kontoudtog. I modsat fald bliver overførslen afvist p.g.a. manglende bekræftelse af adresse.
    • at oplysningerne på dit kort, såsom kreditkortnummer, CVC-nummer og udløbsdato er indtastet korrekt
  5. Det næste skærmbillede vil vise dig om din kreditkorttransaktion blev gennemført eller mislykkedes
  6. Hvis transaktionen mislykkes vil du se en fejlmeddelelse med årsagen til den mislykkede transaktion
  7. Hvis transaktionen gennemføres vil du se en besked med "Kreditkortkøb gennemført" og et unikt transaktions-ID, som du skal gemme på et sikkert sted
  8. Luk vinduet og gå tilbage til lobbyen. Opdateringen af din konto vil kun tage et par minutter.Hvis din saldo ikke opdateres efter to minutter, kan du prøve at logge ud og derefter logge ind igen.

4. Er der gebyrer forbundet med MasterCard?

Ikke. I enkelte tilfælde kan kreditkortudstedere dog finde på at tage et gebyr, som vil figurere på din kreditkortopgørelse.

5. Hvor lang tid tager det før beløbet krediteres min konto?

Overførslen af beløbet til din konto sker i løbet af 1-2 minutter.

6. Kan jeg lave udbetalinger til MasterCard?

Denne udbetalingsmetode er i øjeblikket kun tilgængelig for kunder i Irland, Rumænien og Storbritannien. Du kan kun få udbetalt til dit MasterCard, hvis du har foretaget en indbetaling med MasterCard Secure Code inden for de sidste 6 måneder. I nogle tilfælde kan vi, efter eget skøn, vælge at betale dele eller alle dine udbetalinger ved at tilbageføre tidligere transaktioner lavet med dit kreditkort.

7. Er det sikkert at bruge MasterCard?

Alle Cashier-transaktioner behandles i hendhold til Payment Card Industry's (PCI) standarder for datasikkerhed. Vi anvender en 128-bit kryptering, som garanterer for sikkerheden af de overførte data.Denne avancerede beskyttelse bruger samme teknologi som de største banker og pengeinstitutter verden over.

8. Accepterer I betalingskort?

Ja, vi accepterer MasterCard betalingskort, som har et tre-cifret CVC-sikkerhedsnummer på bagsiden af kortet.