Electronic Transfer - hyppigt stillede spørgsmål

  1. Hvad er Electronic Transfer og hvorfor skal jeg benytte den?
  2. Hvilke oplysninger skal jeg give for at bruge Electronic Transfer?
  3. Er der gebyrer forbundet med Electronic Transfer?
  4. Hvor sikkert er det?
  5. Hvor lang tid tager det at lave mit første indskud med Electronic Transfer?
  6. Hvordan registrerer jeg min bankkonto?
  7. Hvordan bekræfter jeg min bankkonto?
  8. Hvordan laver jeg indskud til min konto med Electronic Transfer?
  9. I hvilken valuta debiteres min bankkonto?
  10. Hvor lang tid tager det før beløbet krediteres min konto?
  11. Hvorfor bliver Electronic Transfer beløb afvist?
  12. Når jeg giver mine bankoplysninger, kan penge så blive debiteret min bankkonto uden min viden?
  13. Kan jeg udbetale mere end mit oprindelige indskud med Electronic Transfer?
  14. Kan jeg lave en udbetaling samme dag jeg sender en eletronisk check?
  15. Kan jeg udbetale med Electronic Transfer hvis jeg indskød med en anden betalingsmetode?
  16. Er der gebyrer i forbindelse med udbetalinger med Electronic Transfer?
  17. Hvad er det minimum- og maksimumbeløb som jeg kan få udbetalt med Electronic Transfer?
  18. Hvad er den gennemsnitlige behandlingstid for udbetalinger med Electronic Transfer?
  19. Hvad er årsagen til at jeg ikke kan indskyde med Electronic Transfer i min kontovaluta?

1. Hvad er Electronic Transfer og hvorfor skal jeg benytte den?

Electronic Transfer er en sikker elektronisk overførsel af penge (EFT) som gør det muligt at lave indskud og udbetalinger via din bankkonto (Canadisk checkkontokun). Det er lige så enkelt som med en papircheck, og det er helt GRATIS.

2. Hvilke oplysninger skal jeg give for at bruge Electronic Transfer?

For at bruge Electronic Transfer til indskud skal du kun fremsende de oplysninger, som står på din papircheck, f.eks. *Kontonummer*Routing-nummer (3-cifret institutnummerefterfulgt af et5-cifret transitnummer.)

eft-check-co

* Indtast det 3-cifrede institutionsnummer efterfulgt af det 5-cifrede transitnummer. Det er din banks routing-nummer.

3. Er der gebyrer forbundet med Electronic Transfer?

Der er ingen gebyrer for indskud med Electronic Transfer.

4. Hvor sikkert er det?

Det er mere sikkert at benytte Electronic Transfer end at skrive en check og give den til butiksassistenten. Transaktionen er sikret med en 128-bit kryptering og dine oplysninger sendes elektronisk fra os til din bank. Det er papirløst og behandles ligesom regninger med det samme. Du har fuld kontrol over det overførte beløb mellem din konto og din bankkonto. Penge debiteres ikke din konto før du giver dit samtykke.

5. Hvor lang tid tager det at lave mit første indskud med Electronic Transfer?

Det sker med det samme! Så snart du har registreret og bekræftet din bankkonto, kan du begynde at bruge Electronic Transfer til at lave indskud og spille.Før du kan lave dit første indskud skal du bekræfte din bankkonto ved at bekræfte modtagelsen af to små indskud (på mindre end 1 CAD) som vi sender til din konto. Se Hvordan bekræfter jeg min bankkonto?

6. Hvordan registrerer jeg min bankkonto?

Følg nedenstående trin:
1. Log ind på din konto.
2. Gå til "Cashier" og vælg "Indskyd".
3. Ud for Electronic Transfer skal du klikke på "Registrer bankkonto".
4. Indtast dit bankkontonummer, routing-nummer samt personoplysninger.
5. Når din bankkonto er registreret, vil du se følgende besked: "Bankkonto registreret - bekræftelse afventer". For at bekræfte din bankkonto (se
Hvordan bekræfter jeg min bankkonto?).

7. Hvordan bekræfter jeg min bankkonto?

Når du har registreret din bankkonto, sender vi dig to små indskud på mindre end 1 CAD hver til din bankkonto. Det tager normalt 2-3 bankdage før disse beløb krediteres din konto og ses på dit kontoudtog. Følg nedenstående trin for at bekræfte din bankkonto:Kontakt din bank for at høre om du har modtaget de to små indskud vi sendte til dig. De vil fremgå af dit kontoudtog som beløb fra "Electronic Chq" (vær opmærksom på dette).
1. Log ind på din konto.
2. Klik på "Cashier" og derefter på "Indskyd".
3. Ud for Electronic Transfer klikker du på linket "Bekræft bankkonto".
4. Indtast beløbene på de to indskud som du fik fra din bank og klik på "Fortsæt".
5. Du får en besked om at din bankkonto er blevet bekræftet. Når din bankkonto er bekræftet, kan du bruge Electronic Transfer til at
Husk at checken skal bære dit navn og den korrekte adresse. Hvis checken viser en anden adresse, skal du sende en e-mail til operations@bwin.dk med din gamle og nye adresse sammen med dit navn. Husk også at skrive dit kontonavn. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice.

8. Hvordan laver jeg indskud til min konto med Electronic Transfer?

For at lave indskud til din konto skal du først registrere og bekræfte din bankkonto. Derefter skal du:
1. Logge ind på din konto.
2. Gå til "Cashier" og vælge "Indskyd".
3. Du vil nu se Electronic Transfer-logoet. Klik på ikonet for at vælge denne indskudsmulighed.
4. Indtast det beløb du vil overføre fra din bankkonto til din konto.
5. Indtast en (evt.) bonuskode.
6. Vælg det registrerede bankkontonummer og klik på "Jeg accepterer Electronic Transfers vilkår og betingelser" og derefter på "Indsend".
7. Beløbet krediteres din konto.
Du vil se en transaktionsbekræftelse for et gennemført indskud sammen med et unikt transaktions-ID. Gem disse oplysninger på et sikkert sted.

9. I hvilken valuta debiteres min bankkonto?

Din bankkonto debiteres i CA$. Det tilsvarende beløb i US$ (i henhold til dagens kurs) vises når du indtaster beløbet i CA$.

10. Hvor lang tid tager det før beløbet krediteres min konto?

Overførslen sker med det samme op til dine indskudsgrænser. Hvis du overskrider dine grænser, bliver pengene krediteret din konto når vi modtager pengene. Det kan tage op til 8 bankdage.

11. Hvorfor bliver Electronic Transfer beløb afvist?

De mest almindelige årsager er:

  • Utilstrækkelige midler på din bankkonto.
  • Du har måske givet ufuldstændige eller forkerte oplysninger (navn og adresse skal altid svare til oplysningerne i din bank; bankkontnummer og routing-nummer skal være korrekte).

12. Når jeg giver mine bankoplysninger, kan penge så blive debiteret min bankkonto uden min viden?

Du har fuldstændig kontrol over det beløb som du overfører fra din bankkonto til din konto. Penge debiteres ikke fra din bankkonto før du giver dit samtykke. Vi kan ikke foretage transaktioner på dine vegne.

13. Kan jeg udbetale mere end mit oprindelige indskud med Electronic Transfer?

Ja, du kan altid lave udbetalinger med Electronic Transfer. Vær dog opmærksom på at vi, efter eget skøn, kan vælge at betale dele eller alle dine overførsler ved først at tilbageføre tidligere gebyrer til dit kredit-/betalingskort.

14. Kan jeg lave en udbetaling samme dag jeg sender en eletronisk check?

Ja, du kan lave en udbetaling samme dag du laver et indskud.

15. Kan jeg udbetale med Electronic Transfer hvis jeg indskød med en anden betalingsmetode?

Ja, du kan altid lave udbetalinger med Electronic Transfer, forudsat at du registrerer og bekræfter din personlige canadiske checkkonto.

16. Er der gebyrer i forbindelse med udbetalinger med Electronic Transfer?

Vi tager ikke noget transaktionsgebyr for udbetalinger med Electronic Transfer.

17. Hvad er det minimum- og maksimumbeløb som jeg kan få udbetalt med Electronic Transfer?

Det mindste udbetalingsbeløb er 10.00 USD og det maksimale udbetalingsbeløb er 10000.00 USD som du kan få udbetalt med Electronic Transfer.

18. Hvad er den gennemsnitlige behandlingstid for udbetalinger med Electronic Transfer?

Alle udbetalinger skal først godkendes af vores interne kontrolteam. Det tager op til 2 bankdage. Når vi har behandlet din udbetaling tager det 3-7 bankdage før beløbet krediteres din bankkonto.

19. Hvad er årsagen til at jeg ikke kan indskyde med Electronic Transfer i min kontovaluta?

Electronic Transfer kan kun benyttes med CAD.