Rugby
Ud over følgende specielle regler, er de generelle regler for spil gældende. De specielle regler har forrang over de generelle regler.
Følgende regler gælder for både Rugby League og Rugby Union (medmindre andet er angivet).
1. Accept af væddemål Vi accepterer enkeltspil på alle kampe, medmindre andet er angivet. Medmindre andet er angivet, afgøres alle rugby-væddemål på 80 minutters spil (eller de planlagte 14 til 20 minutter i "7s" -kampe), som inkluderer enhver skadetid tilføjet af dommeren. Hvis odds er tilgængelige på både direkte og handicap-væddemål, vil alle væddemål blive afgjort på det direkte odds, medmindre du specifikt har anmodet om handicap på det tidspunkt, hvor din indsats blev placeret. Men hvis kun handicap-væddemål er tilgængeligt, afgøres alle væddemål på det annoncerede Handicap odds og betingelser.
2. Afvikling af væddemål: Alle vindende væddemål bliver afgjort til de odds, der vises på hjemmesiden på det tidspunkt, hvor væddemålet blev accepteret. Dette omfatter ikke uoverensstemmelser efter kampen af et hold, der ændrer det endelige resultat af en kamp på et senere tidspunkt. Med henblik på disse regler er en halvleg defineret som de planlagte første 40 minutter af 1. halvleg. Normal tid og 80 minutters spil er defineret som de planlagte 80 minutters spil i 1. og 2. halvleg. Ekstra tid er defineret som alle planlagte perioder med spil efter normal tid og 80 minutters spil. Alle væddemål på rugby kampe er baseret på resultatet efter 80 minutters spil, medmindre andet er angivet eller væddemålet allerede er afgjort. Odds i forbindelse med resultatet af kampen efter forlænget spilletid kan tilbydes efter de planlagte 80 minutters spil. Alle indsatser, der er specifikke for ekstra tid, vil blive annulleret, hvis en kamp afbrydes før det planlagte sluttidspunkt, medmindre andet er angivet eller væddemålet allerede er afgjort.
3. Vindermargen: Vindermargener er for hvor mange point det valgte hold vinder med. Vindermargen væddemål er fra nul, ingen handicap anvendes. Ekstra tid tæller ikke med
For eksempel:
Hvis et væddemål placeres på Englands vindermargen på 11-20 point og England vinder 27-8, er deres vindermargen 19 point, så England 11-20 point samling vinder, hvis England vinder 27-18 er deres vindermargen 9 point, så England 11-20 point samling taber, i dette tilfælde er den vindende margensamling, Englands 1-10 point.
4. Korrekte score: Korrekte scorer er hvor mange point det valgte hold scorer.
Korrekte scorer væddemål er fra nul, ingen handicap anvendes og er på at det nominerede hold vinder ved at score dette antal point. Ekstra tid tæller ikke med
For eksempel:
Hvis et væddemål placeres på Englands vindermargen på 21-30 point og England vinder 27-8, er deres vindermargen 27 point, så England 21-30 point samling vinder, hvis England vinder 17-8 er deres vindermargen 17 point, så England 21-30 point samling taber, i dette tilfælde er den vindende margensamling, Englands 11-20 point.
5. Tryscorer-væddemål: Straffespark tæller ikke med. I tilfælde af et straffespark fortsætter afviklingen til det næste tildelte forsøg. Vi vil gøre alt for at sætte odds på alle sandsynlige spillere. Odds på unoterede spillere vil dog altid være tilgængelige på anmodning, og disse spillere tæller som vindere, hvis de scorer.
6. Spiller der først scorer et tryscorer: Både i Rugby League og Rugby Union vil væddemål være ugyldige, hvis en spiller ikke er kommet ind på banen på noget tidspunkt før det første forsøg blev scoret. Hvis kampen når som helst afbrydes og det første forsøg allerede er scoret, gælder alle væddemål. Hvis der ikke er scoret noget forsøg på tidspunktet for afbrydelsen, annulleres alle væddemål. Straffespark tæller ikke med henblik på dette marked (medmindre odds er tilgængelige på "Straffespark"). Hvis "Ingen tryscorer" tilbydes som væddemål, og kampen slutter uden forsøg, bliver det den vindende mulighed og alle andre resultater vil blive afgjort som tabere, hvor det er relevant, hvis "Ingen tryscorer" ikke tilbydes som en mulighed og intet forsøg er scoret vil alle spil blive ugyldige. Væddemål på første tryscorer afregnes i overensstemmelse med statistikkerne og rapporterne på den officielle hjemmeside for ligaen/turneringen den pågældende kamp afvikles i. Efterfølgende ændringer vil ikke ændre afregningen. Mens der gøres en indsats for at udarbejde en omfattende liste over deltagere i hver kamp, er listerne ikke fuldstændige og andre spillere tæller som vindere, hvis de scorer det første forsøg.
7. Når som helst / Sidste tryscorer: Både i Rugby League og Rugby Union vil væddemål gælde, hvis en spiller deltager i en kamp, uanset hvor længe de spiller. Penge refunderes kun, hvis en spiller ikke kommer ind på banen på noget tidspunkt. Hvis kampen afbrydes når som helst opgives og det første forsøg allerede er scoret, gælder alle væddemål. Hvis der ikke er scoret noget forsøg på tidspunktet for afbrydelsen, annulleres alle væddemål. Straffespark tæller ikke med henblik på dette marked (medmindre odds er tilgængelige på "Straffespark"). Hvis "Ingen tryscorer" tilbydes som væddemål, og kampen slutter uden forsøg, bliver det den vindende mulighed og alle andre resultater vil blive afgjort som tabere, hvor det er relevant, hvis "Ingen tryscorer" ikke tilbydes som en mulighed og intet forsøg er scoret vil alle spil blive ugyldige. Når som helst / Sidste tryscorer væddemål afgøres i overensstemmelse med statistikker og rapporter fra det officielle websted for kampens liga/turnering. Efterfølgende ændringer vil ikke ændre afregningen. Mens der gøres en indsats for at udarbejde en omfattende liste over deltagere i hver kamp, er listerne ikke fuldstændige og andre spillere tæller som vindere, hvis de scorer det sidste forsøg.
8. Næste tryscorer: Kræver, at du forudsiger den spiller, der scorer det næste forsøg i kampen. Kun tilgængeligt live. Kun 80 minutter (eller de planlagte 14 til 20 minutter i "7s" -kampe), medmindre andet er angivet. Alle spillere, der har deltaget i kampen inden det næste forsøg scores, betragtes som gældende. Væddemål på spillere, der ikke har deltaget i kampen før det næste forsøg scores, annulleres. Hvis der ikke scores flere mål, vil "Ingen tryscorer" være det vindende valg. Hvis der ikke tilbydes noget odds på "Ingen tryscorer" og der ikke bliver scoret yderligere forsøg, er alle væddemål på markedet ugyldige. Hvis kampen afbrydes når som helst opgives og det første forsøg allerede er scoret, gælder alle væddemål. Hvis der ikke er scoret noget forsøg på tidspunktet for afbrydelsen, annulleres alle væddemål. Væddemål på næste forsøg scoring afregnes i overensstemmelse med statistikkerne og rapporterne på den officielle hjemmeside for ligaen/turneringen den pågældende kamp afvikles i. Efterfølgende ændringer vil ikke ændre afregningen. Mens der gøres en indsats for at udarbejde en omfattende liste over deltagere i hver kamp, er listerne ikke fuldstændige og andre spillere tæller som vindere, hvis de scorer det næste forsøg.
9. Tid for første forsøg / sidste forsøg / næste forsøg: Hvis der ikke er scoret noget forsøg i kampen, anses resultatet for at være 80 minutter (eller det planlagte 14 til 20 minutter i "7s" -kampe). Derfor, hvis de tilbudte valg f.eks. er '19 minutter og under 'og '20 minutter og derover', afgøres sidstnævnte som vinderen. Vinderne må forudsige det tidspunkt, hvis første/næste/sidste forsøg bliver scoret i normal tid. For eksempel i en kamp, hvis der ikke scores nogle forsøg, vil resultatet være "20:00 minutter og efter/ingen forsøg" blive afgjort som en vinder og "00:00-19:59 minutter" vil blive afgjort som taber. Hvis en kamp afbrydes, er alle spil ugyldige, medmindre det første forsøg er blevet scoret.
10. Wincast (når som helst tryscorer og matchresultat): For at vinde skal du med succes forudsige, at en spiller scorer et forsøg når som helst i løbet af 80 minutter (eller de planlagte 14 til 20 minutter i "7s" -kampe) og også resultatet af kampen efter 80 minutter (eller de planlagte 14 til 20 minutter i " 7s -kampe". Væddemål gælder, så længe din valgte spiller deltager i en del af eller hele kampen. Hvis din valgte spiller ikke deltager i kampen, vender Wincast-væddemål tilbage til en enkelt på kampresultatet. Hvis en kamp afbrydes inden afslutningen af 80 minutter (eller de planlagte 14 til 20 minutter i "7s" -kampe), afgøres Wincast-væddemål som når som helst Tryscorer-singler, så længe spilleren har spillet en del i kampen og derfor havde en mulighed for at score et forsøg.
11. Trycast (første spiller, der scorer et forsøg og kampresultat): For at vinde skal du med succes forudsige både den spiller, der scorer det første forsøg i en valgt kamp, og også det korrekte resultat efter 80 minutters spil (eller de planlagte 14 til 20 minutter i "7s" -kampe). Hvis din valgte spiller deltager i kampen, efter det første forsøg er scoret eller ikke deltager i kampen, vender Trycast-væddemål tilbage til kampresultatsingler Til første tryscorer-formål tæller straffespark ikke med, så i denne situation vil Trycast blive afgjort på målscoreren for det næste forsøg og resultatet af spillet.
Hvis en kamp afbrydes inden afslutningen af 80 minutter og et forsøg er blevet scoret, afgøres Trycast-væddemål som tryscorer singler. Hvis der ikke er scoret noget forsøg, er alle væddemål ugyldige.
12. Kampspil - 2-vejs: Vælg hvilket hold der vinder kampen på 80 minutter (eller de planlagte 14 til 20 minutter i "7s" -kampe). Ved uafgjort gælder Dead Heat-regler.
13. Kampspil - 2-vejs (uafgjort, intet væddemål): Vælg hvilket hold der vinder kampen på 80 minutter (eller de planlagte 14 til 20 minutter i "7s" -kampe). Hvis kampen slutter uafgjort, er væddemål ugyldige.
14. Kampspil - 2-vejs inkl. forlænget: Hvilket hold vinder kampen. Hvis kampen er uafgjort efter 80 minutter (eller de planlagte 14 til 20 minutter i "7s" -kampe), afgøres væddemål på resultatet ved afslutningen af ekstra tid, sudden dearh eller sparkkonkurrencen.
15. Kampspil - 3-vejs: Vælg hvilket hold der vinder kampen på 80 minutter (eller de planlagte 14 til 20 minutter i "7s" -kampe).
16. 20/40/60 minut væddemål: Væddemål på, hvem der vinder en kamp på bestemte tidspunkter i løbet af kampen. Markeder afregnes på scoren kl. 19:59 for markedet for 20 minutter, 39:59 for markedet for 40 minutter og 59:59 for markedet for 60 minutter.
17. Tidsbestemte markeder: Markeder som "Forsøg mellem 00:00 og 19:59" og "Samlede point mellem 60:00 og 80:00 - Over / Under" fungerer på basis af de valgte scores, der forekommer i tidsrammerne 00: 00-19: 59; 20.00 - slutningen af første halvleg inkl. ekstra tid; 40: 00-59: 59; og 60: 00-slutningen af normal tid (80 minutter (eller de planlagte 14 til 20 minutter i "7s" -kampe) inkl. ekstra tid).
18. Handicap: Vindende væddemål skal forudsige vinderen af kampen ved afslutningen af normal tid, efter slutresultatet er blevet justeret af handicapet.
19. Cash out Handicap: Statiske handicap kan være tilgængelige for cash out (linjen bevæger sig ikke, kun oddsene) og afregnes i overensstemmelse med reglerne for handicapmarked og udbetalinger.
20. Væddemål på forlænget spilletid: 'Ekstra tid' defineres som enhver planlagt spilletid mellem slutningen af normal tid (dvs. 80 minutters spil plus ethvert tidspunkt tilføjet i slutningen af 80 minutter (eller de planlagte 14 til 20 minutter i "7s" -kampe)) og slutningen af kampen. 'Ekstra tid' inkluderer ikke straffesparkskonkurrencer. Alle markeder for ekstra spilletid såsom totalpoint eller tidspunktet for første forsøg starter fra begyndelsen af ekstra tid og inkluderer ikke normal tid. For eksempel, hvis kampen slutter 24-24 ved afslutningen af normal tid og hvis der scores ti point i forlænget tid, vil samlede point i ekstra tid blive afgjort som ti point.
21. Samlet point: Vindende væddemål skal forudsige det samlede antal point, der er scoret af begge hold/hvert hold individuelt inden udgangen af første halvleg eller normal tid afhængigt af det angivne tilbud. Eventuelle point scoret i ekstra tid tæller ikke medmindre andet er angivet.
22. Første hold der scorer / Første hold der scorer i 2. halvleg: Vindende væddemål skal forudsige det næste hold der scorer i kamp / anden halvleg af kampen i normal tid. Straffespark tæller med henblik på dette marked. Hvis der tilbydes et 2-vejs marked, hvis der ikke er nogen score, annulleres alle væddemål. Hvis en kamp afbrydes inden kampens afslutning og ingen af holdene har scoret, er alle væddemål ugyldige.
23. Halvtid - Fulltidsspil (dobbelt resultat): Vindende væddemål skal forudsige resultatet efter halv tid og efter fuld tid. Væddemål er ugyldige, hvis 80 minutters spil ikke er afsluttet. Spil annulleres hvis 80 minutters spil ikke er afsluttet.
24. Første / Næste scoringsspil: Vindende væddemål skal forudsige, om det næste scoringsspil er et forsøg, straffespark eller drop goal i normal tid. Et straffespark vil blive betragtet som et forsøg, medmindre et odds er specifikt tilbudt på "Straffespark". Hvis der ikke opnås noget scoringsspil inden udgangen af normal tid, vil alle spil blive ugyldige, medmindre der tilbydes odds på "Ingen scoringsspil".
25. Sidste scoringsspil: Vindende væddemål skal forudsige, om det sidste scoringsspil er et forsøg, straffespark eller drop goal i normal tid. Et straffespark vil blive betragtet som et forsøg, medmindre et odds er specifikt tilbudt på "Straffespark". Hvis der ikke opnås noget scoringsspil inden udgangen af normal tid, vil alle spil blive ugyldige, medmindre der tilbydes odds på "Ingen scoringsspil". Forsøg conversion tæller ikke i dette tilfælde vil "Forsøg" være den vindende mulighed.
26. Hold der scorer 1. forsøg: Vindende væddemål skal forudsige det første hold, der scorer et forsøg i normal tid. Straffespark tæller med henblik på dette marked. Hvis der tilbydes et 2-vejs marked og der ikke er scoret et forsøg, annulleres alle væddemål. Hvis en kamp afbrydes inden det første forsøg er scoret, er alle spil ugyldige, inklusiv væddemål på "Ingen forsøg scoret". Hvis en kamp afbrydes efter det første forsøg er scoret, står alle væddemål.
27.. Næste hold der scorer et forsøg: Vindende væddemål skal forudsige det første hold, der scorer et forsøg i normal tid. Straffespark tæller med henblik på dette marked. Hvis et 2-vejs marked tilbydes, hvis der ikke scores et nyt forsøg, vil alle spil blive ugyldige. Hvis en kamp afbrydes efter det næste forsøg er scoret, står alle væddemål.
28. Første hold der scorer et forsøg i 1. halvleg/2. halvleg: Vindende væddemål skal forudsige det næste hold der scorer et forsøg i kampen/anden halvleg af kampen i normal tid. Straffespark tæller med henblik på dette marked. Hvis der tilbydes et 2-vejs marked og der ikke er scoret et forsøg, annulleres alle væddemål. Hvis en kamp afbrydes inden slutningen af den halvleg væddemålet er placeret på og ingen forsøg er blevet scoret indtil det tidspunkt, er alle spil ugyldige.
29. Sidste hold der scorer et forsøg: Vindende væddemål skal forudsige det sidste hold, der scorer et forsøg i normal tid. Forsøg på straffespark tæller med henblik på dette marked. Hvis der tilbydes et 2-vejs marked og der ikke er scoret et forsøg, annulleres alle væddemål. Hvis en kamp afbrydes før et forsøg bliver scoret, er alle spil ugyldige, inklusiv væddemål på "Ingen forsøg scoret".
30. Samlede forsøg i en kamp / samlede forsøg for hvert hold: Vindende væddemål skal forudsige det samlede antal forsøg, der er scoret i en kamp i normal tid. I tilfælde af at en kamp bliver afbrudt, vil alle spil blive ugyldige. I forbindelse med dette væddemål tæller straffespark.
31. Samlede forsøg 1. halvleg / 2. halvleg Vinderindsatser: Skal vælge det samlede antal scorede forsøg i en halvleg på 40 minutter (inkl. stop). I tilfælde af at en kamp bliver afbrudt, vil alle spil blive ugyldige. I forbindelse med dette væddemål tæller straffespark.
32. Samlet forsøg/point/røde kort/gule kort/drop goals i en gruppe af kampe/turnering: Vindende væddemål skal forudsige det samlede antal forsøg/point/røde kort/gule kort/drop goals der scores i en gruppe af kampe i normal tid. I tilfælde af at nogle kampe i gruppen bliver afbrudt, vil alle spil blive ugyldige.
33. Hvor mange point vil der blive scoret mellem XX: XX - XX: XX minutter: Vindende væddemål skal forudsige antallet af scorede point i den tilbudte tidsramme. I tilfælde af at en kamp afbrydes, står alle væddemål, hvis de allerede er bestået og afviklet. For eksempel, hvis kampen afbrydes efter 25 minutter, vil væddemål placeret på tidsrammen "1-10" og "11 -20" stå, "20-30" og fremover være ugyldige. I tilfælde af uenighed om tidspunktet for et hvilket som helst point, anvendes urvisningen på den tv-station, der udsender kampen, disse typer væddemål tilbydes kun til tv-udsendte kampe.
34. Først 10/20/30 point: Vindende væddemål skal forudsige holdet, der først når 10/20 eller 30 point, hvor der tilbydes en 2-vejs mulighed og ingen hold scorer for eksempel 10 point i 'Først 10 point" væddemål, vil alle spil blive ugyldige. Hvis en kamp afbrydes, gælder alle væddemål, hvis de allerede er bestået og afgjort, hvis pointsummen ikke nås før afbrydelsen, bliver væddemålene ugyldige.
35. Vil der være et gult kort: Vindende væddemål skal forudsige, om der vil blive tildelt et gult kort i kampen og væddemål tæller kun for normal tid. I tilfælde af at en kamp afbrydes, står alle væddemål, hvis der er blevet givet et gult kort inden kampen blev afbrudt.
36. Vil der være et rødt kort: Vindende væddemål skal forudsige, om der vil blive tildelt et rødt kort i kampen og væddemål tæller kun for normal tid. I tilfælde af at en kamp afbrydes, står alle væddemål, hvis der er blevet givet et rødt kort før kampen blev afbrudt.
37. Scores der et drop goal: Vindende væddemål skal forudsige om der scores et drop goal i kampen og gælder kun for normal tid. I tilfælde af at en kamp afbrydes, står alle væddemål, hvis der er blevet scoret et drop goal før kampen blev afbrudt.
38. Kampens bedste spiller: Markedet afregnes som følger:
a.) Vi afregner i overensstemmelse med kampens bedste spiller, der blev annonceret af kommentarerne under live-udsendelsen af kampen.
b.) Hvis der ikke er nogen meddelelse under kampen, afregner vi i overensstemmelse med manden for kampprisen, der uddeles under live-udsendelsen af kampen.
c.) Hvis der ikke er nogen præsentation under udsendelsen, afregner vi i overensstemmelse med den spiller, der er citeret som kampens bedste spiller på radiokanalens officielle hjemmeside. For eksempel, hvis kampen blev vist på Sky Sports, vil den officielle hjemmeside være www.skysports.com.
Hvis tv-stationens officielle hjemmeside ikke citerer en spiller som værende kampens bedste spiller, vil den spiller, der er citeret som kampens bedste spiller på webstedet for det styrende organ for konkurrence være det vindende valg. For eksempel IRB for alle internationale Rugby Union, ERC for European Club Rugby Union konkurrencer og NRL for Australian Rugby League.
d.) I tilfælde af at kampen vises live på to kanaler, afregner vi på følgende måde:
Vi afregner den spiller, der er citeret som kampens bedste spiller på webstedet for det styrende organ for konkurrencen. For eksempel IRB for alle internationale Rugby Union, ERC for European Club Rugby Union konkurrencer og NRL for Australian Rugby League.
e.) Hvis vi stadig ikke er i stand til at afvikle markedet via de ovenfor beskrevne metoder, er alle væddemål på Kampens bedste spiller ugyldige.
f.) Væddemål placeret på spillere, der deltager i kampen, vil være gældende. Et væddemål på en spiller, der ikke deltager i kampen, annulleres.
g.) Vi vil også være i stand til at tilbyde et odds efter anmodning på enhver spiller, der ikke er citeret på markedet.
h.) Enhver ikke-citeret spiller betragtes som vinder, hvis de modtager prisen som kampens bedste spiller.
39. Forbedrede multiples Markeder som "Begge spillere scorer et forsøg" og "Forbedret når som helst tryscorer double", afregnes i overensstemmelse med vores generelle regler for forbedrede odds for flere væddemål.
40. Top Tryscorer og hold der vinder I tilfælde af et specielt odds på en turnerings topscorer og hold der vinder, vil eventuelt dead heat, der opstår for topscorer delen af væddemålet, blive anvendt på hele specialspillet. For eksempel, hvis Rieko Ioane er Top Tryscorer og New Zealand vinder turneringen er 12/1 og Rieko Ioane ligger uafgjort til Top Tryscorer med en anden spiller, ville ½ dead heat for Rieko Ioane blive anvendt direkte på den fulde indsats af hele det specielle væddemål inden efterfølgende afregning kl. 12 / 1.Væddemål placeret på at en spiller bliver topscorer i en given turnering vil stå så længe spilleren er navngivet på holdet og har mulighed for at spille i den navngivne turnering
41. 7s Rugby: Kampe spilles over to perioder på 7 til 10 minutter. 'Normal tid' er derfor den planlagte længde af kampen, eksklusive ekstra tid, som angivet af konkurrencens styrende organ. Ekstra tid tæller ikke medmindre andet er angivet.
42. Afbrudte kampe: Hvis en kamp opgives inden 80 minutter er spillet, er alle væddemål på denne kamp ugyldige, undtagen de markeder, der er ubetinget bestemt. Første Tryscorer-væddemål gælder, hvis der er scoret et forsøg på det tidspunkt, hvor kampen afbrydes.
43. Udskudte kampe: For enhver annulleret eller udsat kamp er alle væddemål, der er sat inden den planlagte kick-off, ugyldige. Alle væddemål gælder for enhver kamp, der er forsinket inden den planlagte starttid og finder sted samme dag. For kampe spillet i en turneringsfinale f.eks. VM-finaler annulleres væddemål ikke, hvis kampen udsættes og vil stå for den nye dato, de spilles. Hvis en kamp spilles inden den oprindeligt angivne dato eller starttidspunkt, vil væddemål stå, forudsat at væddemålet placeres før det nye tidspunkt, hvis ikke, betragtes væddemål som ugyldige
44. Ændring af spillested: Hvis kampen ikke længere spilles på det annoncerede spillested, vil dit spil stadig stå. Dette gælder så længe spillestedet ikke er blevet ændret til modstanderens hjemmebane (eller i tilfælde af internationale kampe, så længe spillestedet forbliver i samme land).
45. Turneringsvinder (kun regulær sæson): Vindende væddemål skal forudsige vinderen af ligaetabellen i slutningen af sæsonen.
46. Turneringsvinder (Inklusiv playoffs): Vindende væddemål skal forudsige vinderen i slutningen af sæsonfinalen, som finder sted efter den normale sæson er blevet afgjort via play-off kampe.
47. Nedrykning: Dette spil omhandler de hold, der rykker ned efter sæsonens afslutning. Alle efterfølgende ændringer uanset grund er uden relevans for dette spil.
48. Sæsonvæddemål: Dette marked giver dig mulighed for at satse på, hvilken side der slutter højere i tabellen i den almindelige sæson. Deltagelse i playoffs tages ikke i betragtning til afviklingsformål.